Jump to content
Annons

Demoversion 3


Recommended Posts

Annons
24 minuter sedan sa Flizzaff:

Låter väldigt bra och det skulle vara fint att höra en helt utvecklad version med sång.

Tack, vad kul att höra! Ja jag vill gärna också få in lite sång men har svårt för att hitta bra vocals på nätet som skulle tänkas passa. Har du något tips?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Anatta:

Tack, vad kul att höra! Ja jag vill gärna också få in lite sång men har svårt för att hitta bra vocals på nätet som skulle tänkas passa. Har du något tips?

Det är som bekant svårt att hitta bra sångare. Har du försökt träna på att sjunga själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Flizzaff:

Det är som bekant svårt att hitta bra sångare. Har du försökt träna på att sjunga själv?

Rent generellt hatar jag min egna röst och kan inte sjunga för fem öre enligt mig själv haha. Tänkte om du visste någon site med bra vocals typ som jagv kunde lägga ovanpå men tycker du denna melodi är bra och catchy förresten??

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Låter gött!

Bra tryck på trummorna, basen har inte så mycket bas i sig... Men ihop med trummorna låter det ändå gött när jag lyssnar i min huvudlyssning som går långt ned i botten. I mina mindre monitorer så saknas tryck, det är lite för mycket djupbas och för lite runt 80-120hz kanske.

Bra jobbat annars!

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan sa drloop:

Låter gött!

Bra tryck på trummorna, basen har inte så mycket bas i sig... Men ihop med trummorna låter det ändå gött när jag lyssnar i min huvudlyssning som går långt ned i botten. I mina mindre monitorer så saknas tryck, det är lite för mycket djupbas och för lite runt 80-120hz kanske.

Bra jobbat annars!

Tack som fan, ska kolla på det och försöka öka trycket. Vad kul o höra att du gillade det. Vad tycker du om melodin??

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...