Jump to content

Demoversion 3

Recommended Posts

Annons
13 timmar sedan sa mixamannen:

Hör inte basen nu heller? Ingen basgång eller nåt åt det hållet?

Fan fattar inte varför det blir såhär. Ska försöka lösa det igen men vad tycker du om låten ändå då?

24 minuter sedan sa Flizzaff:

Låter väldigt bra och det skulle vara fint att höra en helt utvecklad version med sång.

Tack, vad kul att höra! Ja jag vill gärna också få in lite sång men har svårt för att hitta bra vocals på nätet som skulle tänkas passa. Har du något tips?

1 timme sedan sa Anatta:

Tack, vad kul att höra! Ja jag vill gärna också få in lite sång men har svårt för att hitta bra vocals på nätet som skulle tänkas passa. Har du något tips?

Det är som bekant svårt att hitta bra sångare. Har du försökt träna på att sjunga själv?

1 timme sedan sa Flizzaff:

Det är som bekant svårt att hitta bra sångare. Har du försökt träna på att sjunga själv?

Rent generellt hatar jag min egna röst och kan inte sjunga för fem öre enligt mig själv haha. Tänkte om du visste någon site med bra vocals typ som jagv kunde lägga ovanpå men tycker du denna melodi är bra och catchy förresten??

Låter gött!

Bra tryck på trummorna, basen har inte så mycket bas i sig... Men ihop med trummorna låter det ändå gött när jag lyssnar i min huvudlyssning som går långt ned i botten. I mina mindre monitorer så saknas tryck, det är lite för mycket djupbas och för lite runt 80-120hz kanske.

Bra jobbat annars!

21 timmar sedan sa drloop:

Låter gött!

Bra tryck på trummorna, basen har inte så mycket bas i sig... Men ihop med trummorna låter det ändå gött när jag lyssnar i min huvudlyssning som går långt ned i botten. I mina mindre monitorer så saknas tryck, det är lite för mycket djupbas och för lite runt 80-120hz kanske.

Bra jobbat annars!

Tack som fan, ska kolla på det och försöka öka trycket. Vad kul o höra att du gillade det. Vad tycker du om melodin??