Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

va läskigt.....aldeles nyss såg jag tråden(som jag lade upp i gallup) lite längre ner på "framsidan".......men nu är den spårlöst borta.....!?!? 🙂😆🙂😱

eller är jag blind???

Jag gjorde i alla fall en gallup där jag frågade hur många som är kaffeberoende..... 😎

Annons
Posted

Ge mig några sökord, för jag har ingen aning om vilken gallup som avses.

Alla gallupar som läggs under kategorin "Gallup" godkänns av mig eller Mats_S. Alla demopostningar får också etiketten Gallup.

I vilken kategori hade du postat?

Posted
Jag gjorde i alla fall en gallup där jag frågade hur många som är kaffeberoende..... 🙂

Ah, nu är vi med. Det var en gallup som inte hade med musikskapande att göra så den godkändes inte. Det var många kaffetrådar på en kort stund 🙂 Ber om ursäkt för förvirringen.

Posted

Ja, det stämmer. Det är när en tråd som kräver moderering inte har blivit godkänd. Av någon dum anledning ligger den kvar i listningen på förstasidan. Har ingen bra lösning på det.

Posted

Som sagt, gallupen är bortplockad och syns inte i kategorin Gallup, men av någon anledning ligger de kvar på förstasidan. Har ingen bra löning på det i skrivande stund.