Jump to content
Annons

Enjin's hemsida är nu uppe!


Rasmus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
Snygg Sida , Fast lite mer bilder å sånt skadar ju inte ..

Förresten , Dun kanske borde kolla koden när du ändå håller på .. 🙁

Ps. Jag menar sidan som din länk hänvisar till ds... 🙁

Tack ska du ha!

Vilken miss! 🙁

Nej sidan går väldigt sakta just nu. Har använt samma webhotel i USA i många år. Vi är på gång att byta till ett svenskt nu så det kommer snart att vara fixat!

Redigerat av Rasmus
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej sidan går väldigt sakta just nu. Har använt samma webhotel i USA i många år. Vi är på gång att byta till ett svenskt nu så det kommer snart att vara fixat!

Webhotellet påverkar inte nämnvärt farten förstasidan laddas på inte.. 972 KB är väldigt mycket oavsett vilken internetanslutning man har.

Har man ett 56 Kb/S moden så kommer förstasidan att ta 2,3 minuter att se.

972*8/56/60

nåväl.. Trevlig sida i alla fall 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej sidan går väldigt sakta just nu. Har använt samma webhotel i USA i många år. Vi är på gång att byta till ett svenskt nu så det kommer snart att vara fixat!

Webhotellet påverkar inte nämnvärt farten förstasidan laddas på inte.. 972 KB är väldigt mycket oavsett vilken internetanslutning man har.

Har man ett 56 Kb/S moden så kommer förstasidan att ta 2,3 minuter att se.

972*8/56/60

nåväl.. Trevlig sida i alla fall 🙂

1sek på bredbandsbolagets 10mbit..... 🙁 :( 😄 :D 😄😎🙁

Om det nu hade gått optimalt från andra sidan linan, vilekt det inte gjorde...bör väl tilläggas..... 🙂

Redigerat av Mr Keys
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Schysst iaf att det är en laddningsmätare för förstasidan!

Då liksom känns det som om det går lite fortare. Har själv inbyggt "ovanligt" modem.

Byta hotell? Har inte piccolosarna spelat sin dagliga truddelutt?

😆

varför är det mörkt på natten?/:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där sidan ska ju definitivt inte behöva vara nästan 1mb stor, iaf inte bara för att få upp startsidan. Jag gissar att du har alla sidor + bakgrundsmusiken i en flashfil.. Nu är ju sidan ganska liten så det kanske inte gör så mycket med just de olika sidorna, men lägg åtminstone bakgrundsmusik utanför som mp3 eller som en egen flashfil du har importerat ljudet i och sedan streamar du in den i sidan EFTER att du laddat in första sidan. Tricket är att dela upp grejer så dina användare slipper sitta o vänta i flera minuter, för att sedan d första de gör stänga av ljudet 😆

/ Jacob

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore bra om man kunde ladda ner låtarna på sin hårddisk.

/Jimmy

Det kan du Jimmy. Gå till musik bara så ligger dom där. Högerklicka och spara som 😆

Det är säkert min hjärna som brinner, men jag kan inte "spara som" när jag högerklickar på mp3-länken.

/Jimmy

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...