Majken Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Jag har de senaste dagarna rattat teknik och delvis producerat ett program som sänds i P4-riks imorgon torsdag. Så jag tänkte vara lite självisk och tipsa om det då det faktiskt handlar om just musik. Programmet heter "Vill ni se en diva?" och handlar om både kvinnliga och manliga divor inom musik, film och teater. Programledare är Jens Ganman och Pia Johansson. Programmet sänds i P4 mellan 10:00 och 12:00. Det verkar även som att det kommer gå lyssna via webben framöver. Nåja, nån kanske tycker att det är intressant: http://www.sr.se/cgi-bin/p4/programsidor/i...?ProgramID=2197 /Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
wonderboy Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Är Nalle Knutsson med? Det borde han vara! Jag har förslag på folk från detta forum som borde vara med: Ishias, Pluffo, ja, det finns kanske fler?! Tack för tipset, Majken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majken Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 Haha, nej Nalle är tyvärr inte med. Tror faktiskt inte ens att han nämns, däremot är Yngwie med 😉 /Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
wonderboy Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Haha, nej Nalle är tyvärr inte med. Tror faktiskt inte ens att han nämns, däremot är Yngwie med 😉 /Majken Yngwie, lysande! hur glömde jag honom?! Nu måste jag bara lyssna! Hoppas att vi får höra hans "You´ve released de föcking fjuuri, män!"!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts