loveless Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 HallÄ allesamman. Har hÀngt hÀr ett tag utan att ta steget in i klubben...nu Àr det dags och jag mÄste sÀga att ni alla Àr en guldgruva för en lök som jag. Well...annars bor jag i Köpenhamn dÀr jag skriver musik och dricker pilsner som saft. Vidare stÀdar jag blod pÄ sjukhus och arbeta pÄ konsultbasis pÄ en it-firma. Gillar mysiga hemmakvÀ...nÀ nu gÄr det för lÄngt. Jag lÄter nÀstan mÀnsklig. Jag Àr pÄ G att köpa en Frost ACM-20 och det fÄr min existensiella Ängest i ro... höres störes! (loveless Àr mitt fantasilösa försök att bara nÄgonstans ha att göra med my bloody valentine - jag Àr sÄledes inte kÀrlekslös)
Dacke Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 "Mysiga hemmakvĂ€.....", lĂ„ter lite kontaktannons ocksĂ„ đ inte för att jag nĂ„nsin lĂ€st en sĂ„dan, jag?!, aldrig! SkĂ€mt Ă„sido, vĂ€lkommen......sĂ€ger jag som Ă€r newbie sjĂ€lv! -Dacke
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Köpenhamn!!! DÄ blir nÀsta SkÄne-IRL pÄ Halmtorvet. Vi kommer direkt, eller hur Hacke?
illvaesen Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Tjena & vĂ€lkommen! SuverĂ€nt.. en medlem till! ..snart Ă€r vi ju jĂ€ttemĂ„nga hĂ€r!! đ±
loveless Postat 28 april 2005 TrÄdstartare Postat 28 april 2005 tack för era vÀlkomnanden...synes brynes.
brojd Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 (redigerat) Hoj och vĂ€lkommen! Fixar du ölen till IRL trĂ€ffarna? đ Redigerat 29 april 2005 av brojd
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.