Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HallÄ allesamman. Har hÀngt hÀr ett tag utan att ta steget in i klubben...nu Àr det dags och jag mÄste sÀga att ni alla Àr en guldgruva för en lök som jag.

Well...annars bor jag i Köpenhamn dÀr jag skriver musik och dricker pilsner som saft. Vidare stÀdar jag blod pÄ sjukhus och arbeta pÄ konsultbasis pÄ en it-firma. Gillar mysiga hemmakvÀ...nÀ nu gÄr det för lÄngt. Jag lÄter nÀstan mÀnsklig.

Jag Àr pÄ G att köpa en Frost ACM-20 och det fÄr min existensiella Ängest i ro...

höres störes!

(loveless Àr mitt fantasilösa försök att bara nÄgonstans ha att göra med my bloody valentine - jag Àr sÄledes inte kÀrlekslös)

Annons
Postat

"Mysiga hemmakvĂ€.....", lĂ„ter lite kontaktannons ocksĂ„ 😄 inte för att jag nĂ„nsin lĂ€st en sĂ„dan, jag?!, aldrig!

SkÀmt Äsido, vÀlkommen......sÀger jag som Àr newbie sjÀlv!

-Dacke

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Köpenhamn!!!

DÄ blir nÀsta SkÄne-IRL pÄ Halmtorvet.

Vi kommer direkt, eller hur Hacke?

Postat (redigerat)

Hoj och vÀlkommen!

Fixar du ölen till IRL trĂ€ffarna? 😄

Redigerat av brojd
Postat

Köpendanmark, fin stad! WhÀlkommen

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.