Neko Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 2 Saker som inte fungerar pÄ forumen. 1 Kalendern. TÀnkte lÀgga in lite datum dÀr, men fÄr felet: Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available. Detta trots att jag Àr inloggad 2 Foton. Jag vill lÀgga till en bild kanske, men det gÄr inte. Samma fel som ovan. (Notera, detta Àr INTE en avatar eller liknande, utan funktionen photo under kontrollpanelen. Dessa tvÄ saker skulle vara trevliga om de kunde uppdateras! Tack pÄ förhand. Neko
android Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 Jo, det dĂ€r med kalendern... Ăr det nĂ„n som kikar pĂ„ vad som hĂ€nder dĂ€r ibland, eller Ă€r det bara bortkastad tid att lĂ€gga upp saker i Kalendern? Tycker att den Ă€r vĂ€l dold som det Ă€r nu, enbart via knappen uppe i menyn till höger, samt en liten blĂ€nkare lĂ€ngst ned i Forum-fönstret. Skulle man inte kunna ha denna blĂ€nkare (alltsĂ„ "kommande hĂ€ndelser") Ă€ven pĂ„ förstasidan? -T.ex. i vĂ€nster-raden tillsammans med "senast uppladdat" och "anvĂ€ndare online"?
Overkill Postat 21 november 2007 Postat 21 november 2007 Jo, det dĂ€r med kalendern... Ăr det nĂ„n som kikar pĂ„ vad som hĂ€nder dĂ€r ibland, eller Ă€r det bara bortkastad tid att lĂ€gga upp saker i Kalendern? Tycker att den Ă€r vĂ€l dold som det Ă€r nu, enbart via knappen uppe i menyn till höger, samt en liten blĂ€nkare lĂ€ngst ned i Forum-fönstret. Skulle man inte kunna ha denna blĂ€nkare (alltsĂ„ "kommande hĂ€ndelser") Ă€ven pĂ„ förstasidan? -T.ex. i vĂ€nster-raden tillsammans med "senast uppladdat" och "anvĂ€ndare online"? Den syns ju lĂ€ngst ner vid födelsedagar och vilka personer som Ă€r inloggade, "kommande kalenderhĂ€ndelser de nĂ€rmaste 30 dagarna". DeĂ€r ser man ju de aktuella hĂ€ndelserna. đ±
android Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 Jo, det var det jag försökte beskriva. Jag skulle bara vilja ha in det pÄ "första"-sidan ocksÄ, jag Àr vÀldigt sÀllan inne och kikar pÄ forumindexet, och ser dÀrför i stort sett aldrig de dÀr grejerna...
Björn Olsberg Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 Jag har tittat pĂ„ att fĂ„ in kalendern till förstasidan och det ska inte vara nĂ„gon omöjlighet. StĂ„r uppskrivet i min att-göra-lista. đ± Kort och gott: klart att kalenderhĂ€ndelser ska synas pĂ„ förstasidan!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.