Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

2 Saker som inte fungerar pÄ forumen.

1 Kalendern. TÀnkte lÀgga in lite datum dÀr, men fÄr felet:

Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available.

Detta trots att jag Àr inloggad

2 Foton. Jag vill lÀgga till en bild kanske, men det gÄr inte. Samma fel som ovan. (Notera, detta Àr INTE en avatar eller liknande, utan funktionen photo under kontrollpanelen.

Dessa tvÄ saker skulle vara trevliga om de kunde uppdateras! Tack pÄ förhand.

Neko

• 3 Ă„r senare...
Annons
Postat

Jo, det dÀr med kalendern...

Är det nĂ„n som kikar pĂ„ vad som hĂ€nder dĂ€r ibland, eller Ă€r det bara bortkastad tid att lĂ€gga upp saker i Kalendern?

Tycker att den Àr vÀl dold som det Àr nu, enbart via knappen uppe i menyn till höger, samt en liten blÀnkare lÀngst ned i Forum-fönstret. Skulle man inte kunna ha denna blÀnkare (alltsÄ "kommande hÀndelser") Àven pÄ förstasidan? -T.ex. i vÀnster-raden tillsammans med "senast uppladdat" och "anvÀndare online"?

Postat
Jo, det dÀr med kalendern...

Är det nĂ„n som kikar pĂ„ vad som hĂ€nder dĂ€r ibland, eller Ă€r det bara bortkastad tid att lĂ€gga upp saker i Kalendern?

Tycker att den Àr vÀl dold som det Àr nu, enbart via knappen uppe i menyn till höger, samt en liten blÀnkare lÀngst ned i Forum-fönstret. Skulle man inte kunna ha denna blÀnkare (alltsÄ "kommande hÀndelser") Àven pÄ förstasidan? -T.ex. i vÀnster-raden tillsammans med "senast uppladdat" och "anvÀndare online"?

Den syns ju lĂ€ngst ner vid födelsedagar och vilka personer som Ă€r inloggade, "kommande kalenderhĂ€ndelser de nĂ€rmaste 30 dagarna". DeĂ€r ser man ju de aktuella hĂ€ndelserna. đŸ˜±
Postat

Jo, det var det jag försökte beskriva. Jag skulle bara vilja ha in det pÄ "första"-sidan ocksÄ, jag Àr vÀldigt sÀllan inne och kikar pÄ forumindexet, och ser dÀrför i stort sett aldrig de dÀr grejerna...

Postat

Jag har tittat pĂ„ att fĂ„ in kalendern till förstasidan och det ska inte vara nĂ„gon omöjlighet. StĂ„r uppskrivet i min att-göra-lista. đŸ˜±

Kort och gott: klart att kalenderhÀndelser ska synas pÄ förstasidan!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.