bananas Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 registrerade mig idag, har varit hÀr lite innan och kollat. jag Àr amatör pÄ gitarr och började göra musik pÄ datorn under amiga-tiden med lite olika trackers. har alltid tyckt det Àr trevligt att göra musik och ska inhandla lite prylar till en fattigmansstudio sÄ jag kan pyssla lite med musik i lÀgenheten tills grannarna ber snÀllt att fÄ köpa senaste lÄten de hört i veckor om och om igen. höres!
Lundin Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 tills grannarna ber snĂ€llt att fĂ„ köpa senaste lĂ„ten de hört i veckor om och om igen. đł visst Ă€r det sĂ„.. och ibland Ă€r det samma lĂ„t 13 timmar i strĂ€ck..tur att man har ljudklassade vĂ€ggar Ehmm..VĂ€lkommen hit förresten
Arnesson Postat 20 april 2005 Postat 20 april 2005 sĂ„ jag kan pyssla lite med musik i lĂ€genheten tills grannarnaber snĂ€llt att fĂ„ köpa senaste lĂ„ten de hört i veckor om och om igen. Om jag vore din granne skulle jag nog knacka pĂ„ lite snĂ€lt och sedan frĂ„ga hur mycket pengar du vill ha för att bara hĂ„lla kĂ€ften. đ men det Ă€r ju jag det! hoppas du har vettigare grannar. VĂ€lkommer hit föresten!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.