Jump to content
Annons

NAMM 2016


KillwithSkill

Recommended Posts

Verkar vara lamt intresse att det sparkar igång i veckan?

Hur som helst bomba på och tyck till...såspåsar...

Först ut

Apogee Symphony I/O MkII

SIO-Mk-II-Front-View-2000.png

-Best AD/DA conversion of any Thunderbolt™ audio interface

-Up to 32 channels of modular analog I/O with optional 8 mic preamps

-Original Symphony I/O modules are compatible with new Mk II chassis

-Best per-channel value of any interface in its category

-Choice of Thunderbolt, Pro Tools® HD (Mac/PC) or Waves SoundGrid® connectivity

-Ultra-low latency performance

-Intuitive touchscreen display and front panel control

-Designed in California, Built in the U.S.A.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hoppas på några intressanta guror. 🙂 air eq har man ju redan så inget nytt.

Nu tror jag ju knappast det är en AirEQ som släpps... Kanke en WaterEQ då isf...Höh! Skämt åsido, men jag tror på en, eller hoppas på en de-esser. Eiosis hade ju en som togs bort. Den var rätt bra har jag för mig. Alla förbannade de-essers är så kassa. Låter ju som sångaren har vart hos tandläkaren och fått kraftig bedövning så fort man drar på den. Vill ha en multiband x 6 minst som kan ligga snortajt med spik q-värde och kunna fasvända 180° och solofunktion (en del har det) så man kan dissekera även en läspande spanjor.. för i helvete...

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Vad har Gearslutz med saken att göra? Kan lika gärna skriva kvr eller vilket forum som helst. Bättre du håller koll på busstabellerna och att inte bussarna är smutsiga Fredrik lille. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Nu tror jag ju knappast det är en AirEQ som släpps... Kanke en WaterEQ då isf...Höh! Skämt åsido, men jag tror på en, eller hoppas på en de-esser. Eiosis hade ju en som togs bort. Den var rätt bra har jag för mig. Alla förbannade de-essers är så kassa. Låter ju som sångaren har vart hos tandläkaren och fått kraftig bedövning så fort man drar på den. Vill ha en multiband x 6 minst som kan ligga snortajt med spik q-värde och kunna fasvända 180° och solofunktion (en del har det) så man kan dissekera även en läspande spanjor.. för i helvete...

Jaha ja så kanske det är och då kan det vara intressant. Vill minnas att den gamla de-essern inte påverkade materialet lika mycket som alla andra gjorde då. De hade även slags transient designer också som formade ljuden mer än någon annan sådan också. Shit det var länge sen de släpptes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som man hade önskat...

Eiosis släpper en Deesser

4822139Eiosis-E2Deesser@2x_export.png

We are proud to announce the E2Deesser today at the NAMM show, for a release planned in Q2 2016 !

We designed the E2Deesser to be extremely easy to use for musicians and audio enthusiasts, along with the versatility, power and reliability that are required by the most demanding mixing and post production engineers.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...