Jump to content
Annons

Addic goes Dance?


säg nåt.  

15 röster

  1. 1. säg nåt.

    • 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      3
    • 4
      7
    • 5
      1


Recommended Posts

* LÅTNAMN: Dance (än så länge)

* ARTIST/GRUPP: Kenny Kängström

* GENRE: Dance

* LÅTLÄNGD: 0:31

* KOMPOSITÖR: Kenny Kängström

* PRODUCENT: Kenny Kängström

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: mp3

* STATUS: Skiss

* LÅTLÄNK: http://aeonic.se/dance.mp3

Morsning. Leker vidare med dance/trance genren. Gillar den äldre trancen som den lät för några år sen. Kanske märks? Aja här är en liten snutt iaf.

MVH//Kenny

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du verkar ha många strängar på din lyra 😉😉 (lite avis), även här dominerar dit sinne för melodier och även om detta inte är min bag så funkar det att lyssna på....

är det i reason du gjort detta?

roll on 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Du verkar ha många strängar på din lyra 😉  😉 (lite avis), även här dominerar dit sinne för melodier och även om detta inte är min bag så funkar det att lyssna  på....

är det i reason du gjort detta?

roll on 😄

Hoppsan... Tackar så hjärtligt Karl =). Japp visst är det reason. Det är ett så förbannat skojj program 😉

Redigerat av addic59
Link to comment
Dela på andra sajter

Kort men naggande god. Gör den längre, jag lyssnar gärna! 😉

Reason, you say huh....kanske dags att jag uppgradera till 3.0... 😉

//Micke...

Tackar =). Skulle bara kolla med de erfarna gubbarna på forumet om det är nånting som bör kastas eller inte. Men nu jäklar drar jag väl igång på allvar med denna då =)...

Uppgraderar snart till 3an. Alla pratar om hur underbar combinatorn är 😉.

Tackar igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du verkar ha många strängar på din lyra 😉  😄 (lite avis), även här dominerar dit sinne för melodier och även om detta inte är min bag så funkar det att lyssna  på....

är det i reason du gjort detta?

roll on 😄

Hoppsan... Tackar så hjärtligt Karl =). Japp visst är det reason. Det är ett så förbannat skojj program 😉

Shit ....jag pallar inte gränssnittet i reason....jag tycker det är rörigt....kanske borde gå en reasonkurs för jag är intresserad att blanda upp mitt sound med lite åt det hållet (man kan väl använda det utan att göra techno) 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja bara kör på!

När sedan castingen för nästa Big Brother/Paradise Hotel kör igång så står du utanför. Sedan smyger du efter tjejen med störst behag och signar henne innan programmet drar igång. När programserien är i full gång ställer du in autotunern och förbereder för insjungning. In med tjejen, mixa, mastra, klart! 😉

Nä allvarligt, det lät faktiskt helt ok ljudmässigt även om musiken kanske inte tillhör min favoritmusik...håller med ovanstående om att basen fläskar på lite väl mycket men det kanske är meningen 😉

Redigerat av Matthew L
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tackar och bockar alla... Skojj att höra att det går bättre för mig nu än tidigare iaf =). Har införskaffat lite nya dance/trance trumsamplingar. Det gjorde mestadels susen =).

oj vad retro det här lät.. laugh.gif vad är det för soundset i reason du använder? instant 80's refill ellerrrrrrrr ?

Använder inte färdiga patchar alls. Skruvar fram allt med subtractorn och malströmen.

Lekte lite med CV kopplingar desutom. Lät redrumen styra subtractorn. Kan bli en ganska skojj effekt med lite stereodelay. 😉

Redigerat av addic59
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...