Acekorv Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Syns man inte finns man inte brukar det heta. Här brukar även jag sitta och häcka ibland och bli imponerad/influerad av folk osv. Gillar att spela gitarr, skissa idéer ibland kan det hända att jag gör ngt lite mer seriöst arrangemang. Börjar få mer häng på mixning dock är det ngt jag jobbar på, känns som att det är en oändlig utvecklingsprocess... här kan ni lyssna på en låt, hej! https://soundcloud.com/alexandermildh/abysmal-click Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Roos Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Hej och välkommen hit:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acekorv Posted November 14, 2014 Author Report Share Posted November 14, 2014 Hej och välkommen hit:-) Tack 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Välkommen hit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acekorv Posted November 14, 2014 Author Report Share Posted November 14, 2014 Välkommen hit! Tack 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Roos Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Varsågod:-) Sjyst låt också. Hoppas du hittar mycket matnyttigt här på forumet. mvh/Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acekorv Posted November 14, 2014 Author Report Share Posted November 14, 2014 Varsågod:-) Sjyst låt också. Hoppas du hittar mycket matnyttigt här på forumet. mvh/Peter Tack! Kul att du tog dig tiden att lyssna! jo, det tror jag har smygsurfat runt här ett tag 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Burnin Sven Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Hej och välkommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acekorv Posted November 15, 2014 Author Report Share Posted November 15, 2014 Hej och välkommen Tack 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts