Jump to content
Annons

Utbildningar i Göteborg


Mrpontusbogren

Recommended Posts

Hej!

Har ganska nyligen flyttat till Göteborg pågrund av jobb och har väll blivit lite less på det och har nu börjat kika runt på lite utbildningar i Göteborgstrakterna.

Just nu har jag mest kollat på Göteborg Universitets musikutbilningar och främst på deras musik- och ljudproduktions linje. Det är det ända jag har lyckats hitta än. Då jag inte är så sugen på att flytta vidare skulle jag helst vilja hitta något här i närheten!

Så jag tänkte kolla om ni har några schysta tips på utbildningar i musikproduktion här i Göteborg? 🙂

Ha de gött haj!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 månader senare...

Kanske är lite sent ute med att svara men iaf, har också sett GU-s utbildningar och tycker de verkar intressanta, särskilt musikproduktion, men efter att ha googlat ytterligare så klickade jag mig till slut fram till en ettårig folkhögskoleutbildning (The Music College) som ges på folkhögskolan i angered. kanske kan vara något?

Jag läser nu ett program på högskolenivå som inte har ett dugg med musik att göra men blev väldigt nyfiken på denna, funderar på att ta ett uppehåll och ägna mig helt åt musik i ett år, mest för att utveckla mitt intresse och kanske träffa lite häftigt folk samt knyta kontakter. Utbildningen går att söka nu btw och berättigar till studiemedel.

Här kommer länk till sidan där du kan läsa mer om utbildningen.

http://themusiccollege.se/#!/?page_id=32

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Hej!

Har ganska nyligen flyttat till Göteborg pågrund av jobb och har väll blivit lite less på det och har nu börjat kika runt på lite utbildningar i Göteborgstrakterna.

Just nu har jag mest kollat på Göteborg Universitets musikutbilningar och främst på deras musik- och ljudproduktions linje. Det är det ända jag har lyckats hitta än. Då jag inte är så sugen på att flytta vidare skulle jag helst vilja hitta något här i närheten!

Så jag tänkte kolla om ni har några schysta tips på utbildningar i musikproduktion här i Göteborg? 🙂

Ha de gött haj!

Hur gick det för dig Mrpontusbogren? 🙂 sökte du in till Musik- Och Ljudproduktion i Göteborg? Är själv sugen på att söka in där, men har inte hört så mycket om den !

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...