Jump to content
Annons

Kritik på låt och musikvideo


bongo

Recommended Posts

Annons

Funderingar...hm...

Jag fattar ingenting, men jag tillhör kanske inte målgruppen. Vem/vad är målgruppen? Det är ju en trallvänlig refrängdel (samplad?) som känns riktad till barn i 10-årsåldern. Men dessa vet nog inte vem Loket är. Jag hittar ingen handling som utlovats. Jag hittar ingen humor i den heller. Behövs kanske nåt starkt innanför västen för att le åt Loket-samplingarna, om det är meningen att man ska göra det.

Även om det låter ok, och du har ansträngt dig för att göra en ok video, så kan jag inte tycka annat än att det känns som ett ljud/bild-experiment. Visserligen så har större hits baserade på samplingar även dom ingen djupare innebörd i lyriken, men målgruppen är då tydlig (dvs en dansande publik).

En positiv sak dock, är att den är rätt kort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte annat än små-le för mig själv när jag ser denna video, men blir liksom lite glad att se den.

Förstår att det måste ligga mycket jobb bakom allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker den var habilt gjord. Men jag blev inte jätteroad men det kanske någon annan som blir. Humor i rallytradition? Men rymdraketen, vill barnen vinna den på Bingolotto eller? 🙂

Det finns vissa copyright-issues här men det antar jag att ni är medvetna om.

Lycka till med videon 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...