Zakyath Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 photoshoppat, kopplet svävar ju i luften 😑 *observant*
Pico Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 Det måste krävas en rätt jävla korkad jycke att lyckas bli strypt av ett koppel som inte fastnat i något och ingen håller i.
k9 (oregistrerad) Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 G´morrn! Efter att haft en dag som allt gick fel i går så har jag sovit bort hela denna dag, tydligen. Vaknade tidigt, gick ut med hundarna, la mig på soffan och somnade. Vakande vi ett, gick ut med hundarna, käkade, startade tvättmaskinen, och somnade på sängen när jag gosade med hundarna. Vaknade nyss, var ute med hundarna, ska nog käka något igen, innan jag tar en tupplur så att jag orka sova lite mera aktivt i natt.
k9 (oregistrerad) Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 photoshoppat, kopplet svävar ju i luften 😑 *observant* Kan det inte vara ett wifi till analogt-koppelinterface som han använder då? ☺️
SadamJR Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 G´morrn! Efter att haft en dag som allt gick fel i går så har jag sovit bort hela denna dag, tydligen. Vaknade tidigt, gick ut med hundarna, la mig på soffan och somnade. Vakande vi ett, gick ut med hundarna, käkade, startade tvättmaskinen, och somnade på sängen när jag gosade med hundarna. Vaknade nyss, var ute med hundarna, ska nog käka något igen, innan jag tar en tupplur så att jag orka sova lite mera aktivt i natt. Lycka till. Hundarna borde i alla fall sova gott.
SadamJR Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 (redigerat) Kan det inte vara ett wifi till analogt-koppelinterface som han använder då? ☺️ Redigerat 2 september 2014 av SadamJRIII
SadamJR Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 Kan det inte vara ett wifi till analogt-koppelinterface som han använder då? ☺️
Fidden Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 Börjar närma mig nåt slags resultat... Ska väl fixa till den där otajta felspelargitarren till höger... och sången, men annars? Refrängen kändes nästan lite motown, så jag fick byta trumset till ett som hette nåt med det. Det är nåt som inte låter bra, men jag kan inte sätta fingret på det. Your browser does not support the HTML5 audio tag
drloop (oregistrerad) Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 Finemang Fidden. Du gör fina melodier och texter. Med lite pill till så blir det kanon!
slejnard Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 Inte kul zak! Krya på! Sitter på iPhone fidden. Får lyssna imorn!
SadamJR Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 Börjar närma mig nåt slags resultat... Ska väl fixa till den där otajta felspelargitarren till höger... och sången, men annars? Refrängen kändes nästan lite motown, så jag fick byta trumset till ett som hette nåt med det. Det är nåt som inte låter bra, men jag kan inte sätta fingret på det. Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag tycker att det är en bra låt och att många instrument funkar bra ihop. Sen tycker jag att den där "mandolingitarren" är väldigt bra när den kommer in, men att du tar den lite för långt. Sen är det något med ljudet som jag tycker låter låter lite vasst, men det är svårt att säga vad det är. Cymbalerna kanske. På det stora hela är det väldigt bra. Lyssnar i mina nya lurar som jag inte är bekant med än.
Zakyath Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 Börjar närma mig nåt slags resultat... Ska väl fixa till den där otajta felspelargitarren till höger... och sången, men annars? Refrängen kändes nästan lite motown, så jag fick byta trumset till ett som hette nåt med det. Det är nåt som inte låter bra, men jag kan inte sätta fingret på det. Your browser does not support the HTML5 audio tag trummorna ska vara laidback, främst hi-haten tycker jag hetsar lite mycket! och så är det för in your face/poppigt sound över dem, tycker inte det fungerar med det väldigt aktiva spelet. men det är ju bara min åsikt ☺️
Zakyath Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 ska lägga till att jag gillar låten; annars hade jag inte brytt mig om hur trummorna lät 😑
Fidden Postat 2 september 2014 Postat 2 september 2014 Thanks guys ☺️ ska pilla på trumma och gitarr. Sen ska jag försöka sjunga rätt också.
Recommended Posts