Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

nej, det gör du inte!

nu har jag lagt upp min lejonlåt här på forumet! det blev slask som attan men ändå. inte varje dag jag gör en låt som innehåller alla delar mellan början av slut så jag slängde upp den ändå 😮

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Jag ger upp nu... grrr

😠

k9 (oregistrerad)
Postat

Hur tusan gör man??

Postat

öppna mappen, högerklicka på filen, ta "copy public link", se efter så att det inte är å, ä, ö eller andra konstiga tecken i filnamnet, dvs inte åäö.mp3, sen kopierar du den här. frågan är väl snarare vad tusan du gör fel?? 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

DÄ Ä JU SÅ JA GÖ; JUE!!! 😠 :angry: 😠 :angry: 😠 :angry:

Postat (redigerat)

öppna mappen, högerklicka på filen, ta "copy public link", se efter så att det inte är å, ä, ö eller andra konstiga tecken i filnamnet, dvs inte åäö.mp3, sen kopierar du den här. frågan är väl snarare vad tusan du gör fel?? 😛

Han kanske kör Mac och bara har en musknapp? Eller har Macar två stycken musknappar nufötia? 😮

Tydligen har de inga knappar längre. Ja se då moderna ting... http://www.apple.com/se/magicmouse/

😑

Redigerat av D Vibe
k9 (oregistrerad)
Postat

Gör en laxgryta istället. 😐

Nej ingen Mac här.

Postat

Gör en laxgryta istället. 😐

Nej ingen Mac här.

Magott! Jag menar vagott!

k9 (oregistrerad)
Postat

Rättelse/ Kokar en laxsoppa. Kändes bättre med mera vätska i maten nu.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jepp kollar på debatten jag med nu.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det är fredag, så man får köpa sprit ju.

😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag med och jag med.

k9 (oregistrerad)
Postat

Konstig debatten blev i toppkandiaterna. Kändes som att alla kandidater bara ville synas utan att tycka något. Otippat va? :rolleyes:

k9 (oregistrerad)
Postat

Skönt att det är svalt ute nu. Bara 22grader här

Postat

ingen verkar gilla min lejonlåt! det var en horribel sånginsats, men hoppas att wah-wahn och djungeltrummorna skulle väga upp för det. får försöka lägga om sången imorgon.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.