Jump to content
Annons

Renaissance Bass icke sa Nicke?


D200

Recommended Posts

NÄgon mer som inte hört ett ljud om Ren Bass-pluggen man skulle fÄ om man skrev upp sig? Skrev till support men "the offer has ended" var typ allt man fick till svar...

Man Àr kanske tvungen att köpa nÄt 50000-kronors pluggpaket för att fÄ den...? *bitter*

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Var det nÄn randomgrej dÀr inte alla skulle fÄ den?

Hur fan kan man vara sÄ griniga sÄ man bara sÀger att "TyvÀrr, du fick ingen..." nÀr i stort sett alla pÄ jorden hade kunnat maila och fÄ den?

Vad jag minns sÄ stod det tom nÄt i stil med "Thanks for your interest, we will get back to you with info about download and authorization" eller nÄt liknande...

SnÄlt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Skrev till support men "the offer has ended" var typ allt man fick till svar...
Men sajnade du verkligen upp dig under Black Friday-dealen? DÄ kan de vÀl inte neka licensen Àven fast erbjudandet inte gÀller idag?

SjÀlv fick jag tvÄ serienummer nÀr jag skrev upp mina bÀgge Waves-konton i formulÀret, fast jag har redan tvÄ betalade licenser av RBass (vilket jag iofs inte Àr bitter över).

Jag Ă€r inte sĂ€ker pĂ„ att jag registrerat nĂ„got av serienumren jag fick, för jag tror inte att jag kan aktivera 2 RBass-licenser pĂ„ 1 Waves-konto. 😕

StÄ pÄ dig mot Waves, annars kanske jag grÀva i om jag kan ge licensen vidare.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Var det nÄn randomgrej dÀr inte alla skulle fÄ den?

Hur fan kan man vara sÄ griniga sÄ man bara sÀger att "TyvÀrr, du fick ingen..." nÀr i stort sett alla pÄ jorden hade kunnat maila och fÄ den?

Vad jag minns sÄ stod det tom nÄt i stil med "Thanks for your interest, we will get back to you with info about download and authorization" eller nÄt liknande...

SnÄlt.

Jag reggade mig tvÄ gÄnger, för jag mÀrkte att pÄ fredagen sÄ hade jag inte fÄtt nÄgot mail om det Àn sÄ jag reggade mig en gÄng till, dÄ kom det ett mail med en gÄng.
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det var ju bara en ruta dÀr man skulle skriva sin mail, vilket jag gjorde...men fick dÄ uppenbarligen inget mail...:-/

Det stod ju pÄ ett sÀtt som gjorde att jag trodde de skulle Äterkomma. NÄn nedladdningslÀnk under Black Friday sÄg inte jag röken av...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det hade inte kommit in nÄt mail, fast jag skickade, men fick en ÀndÄ..:-)

De Àr inte sÄ dumma iallafall...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...