Burnin Sven (oregistrerad) Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 (redigerat) S Redigerat 15 november 2013 av Burnin Sven
slejnard Postat 15 november 2013 Postat 15 november 2013 Tråkigt att du slutar igen 🙁 Hoppas du hittar tillbaka 🙂
Solstrålen (oregistrerad) Postat 16 november 2013 Postat 16 november 2013 Jag tror han slutar för att han inte får nån respons i sina Hackintosh-trådar. Kan han inte få en egen avdelning för det?
Guitar Nilsson Postat 16 november 2013 Postat 16 november 2013 Han kanske har för mycket att göra så han inser att det är dags att minska på surfandet.... För mig vore det bäst om vår Mac pajade helt så jag fick nåt gjort i studion. Fast studion är datorfri och jag blir förbannad på Macen varje gång jag surfar o skriver en massa skit på hundra forum så kan jag inte låta bli. Det är ju själva faen.
laban1 Postat 17 november 2013 Postat 17 november 2013 Tråkigt att du slutar igen 🙁 Hoppas du hittar tillbaka 🙂 Är det ngn form av osynligt bläck?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.