Gäst Postat 19 september 2013 Postat 19 september 2013 Nu har jag lyssnat på konstruktiv kritik från några vänliga och kloka forum-medlemmar, och gjort en remix på min 80-talsdänga "TakeOff v2" . Jag har städat upp och skurit rejält i denna produktion 😎 Förmodligen åker jag på V3 också! Your browser does not support the HTML5 audio tag
Gäst Postat 20 september 2013 Postat 20 september 2013 (redigerat) Nu har jag lyssnat på konstruktiv kritik från några vänliga och kloka forum-medlemmar, och gjort en remix på min 80-talsdänga "TakeOff v2" . Jag har städat upp och skurit rejält i denna produktion 😎 Förmodligen åker jag på V3 också! Your browser does not support the HTML5 audio tag Kanske kunde läggas på en rap-text på verserna på i denna låt? Typ: fattar ru, jag mår bra, känner mig sjukt frisk idag, känner styrka i min kropp, har förlängt min snopp, har fett deffad kropp, fattar ru jag e på topp, vill bara sväva och flyga typ takeoff....fly....osv. 😱 Redigerat 20 september 2013 av Arne Lindroth
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.