shabby Postat 26 mars 2005 Postat 26 mars 2005 (redigerat) hallå jag har vart i studio och spelat in grejer i cubase SE. Förde sen över allt till min dator för mixning och redigering i cubase SX, men då uppstår ett problem. det verkar inte som om SX stöder å ä ö eftersom jag måste locate:a alla filler innehållande de bokstäverna, vilket är en jäkla massa och riktigt tidskrävande... någon som har nåt tips eller lösning till detta får gärna höra av sig så fort som möjligt tackar, ha det gött! /Joel Redigerat 26 mars 2005 av shabby
Lundin Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 Inte använda å, ä eller ö i sina projekt.. typ Söndagmix 88 blir Sondagsmix 88 😉
spaceman Postat 1 april 2005 Postat 1 april 2005 Det beror på att språkinställningarna på burken i studion inte är samma som på din burk som kör SX. Jag menar språkinställningarna i OS:et, win2k, XP. Även om du lägger till svenska i efterhand till tex tangentbordsinställningarna, fast du installerat OS:et med engelsk/US layout från början så fattar inte vissa program att du valt tex svenska i efterhand. Det är en bugg. Enda sättet är mr Ominstallation.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.