Jump to content
Annons

The Mr...


The Mr

Recommended Posts

Hejsan!

Tänkte att det var dags att kliva fram ur garderoben 😉 ehhh eller nåt. Jag har varit med ett par månader nu, så det är väl dags.

Kristian Martti heter jag och är 24 år gammal. Musik har jag spelat hela mitt liv, framförallt piano. Men jag har de senare åren upptäckt att jag nog är bättre på att sjunga!?! Så nu ägnar jag mig åt både och. Jag är mest självlärd bortsett från 3 år på musikgymnasium.

Efter gymnasiet ägnade jag mig åt en massa ströjobb, innan jag fick för mig att börja plugga igen. Jag valde en ny linje och läste till anläggningsingenjör. Parallellt med studierna, fick jag ansvaret att bygga upp och driva en inspelningsstudio på en ungdomsgård i Salems kommun, där jag för övrigt också bor. Det var så jag fick upp ögonen för inspelning och musik igen.

Nu jobbar jag som platschef hos Skanska, oftast på olika projekt i Norge. Musiken sysslar jag med så mycket jag orkar. Och sedan jag hittade hit, så dyker jag in här mist en gång i timmen för att läsa nya tuffa inlägg. Ibland lär man sig något, ibland kan man lära någon något. Helt suveränt!

The Mr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...