Jump to content
Annons

The Mr...


The Mr

Recommended Posts

Hejsan!

TĂ€nkte att det var dags att kliva fram ur garderoben 😉 ehhh eller nĂ„t. Jag har varit med ett par mĂ„nader nu, sĂ„ det Ă€r vĂ€l dags.

Kristian Martti heter jag och Àr 24 Är gammal. Musik har jag spelat hela mitt liv, framförallt piano. Men jag har de senare Ären upptÀckt att jag nog Àr bÀttre pÄ att sjunga!?! SÄ nu Àgnar jag mig Ät bÄde och. Jag Àr mest sjÀlvlÀrd bortsett frÄn 3 Är pÄ musikgymnasium.

Efter gymnasiet Àgnade jag mig Ät en massa ströjobb, innan jag fick för mig att börja plugga igen. Jag valde en ny linje och lÀste till anlÀggningsingenjör. Parallellt med studierna, fick jag ansvaret att bygga upp och driva en inspelningsstudio pÄ en ungdomsgÄrd i Salems kommun, dÀr jag för övrigt ocksÄ bor. Det var sÄ jag fick upp ögonen för inspelning och musik igen.

Nu jobbar jag som platschef hos Skanska, oftast pÄ olika projekt i Norge. Musiken sysslar jag med sÄ mycket jag orkar. Och sedan jag hittade hit, sÄ dyker jag in hÀr mist en gÄng i timmen för att lÀsa nya tuffa inlÀgg. Ibland lÀr man sig nÄgot, ibland kan man lÀra nÄgon nÄgot. Helt suverÀnt!

The Mr...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...