Jump to content
Annons

Hejsan


miren (oregistrerad)

Recommended Posts

miren (oregistrerad)

Tja!

Jag har gluttat här på forumet några veckor och är impad av vilken massa duktigt folk det finns här!

Det här är verkligen essensen av det bästa med Internet, ett sånt här forum.

Jag tror jag kanske slår rekord i att kunna minst om musikskapande här, men om jag bara får pilla lite mer så ska jag nog lägga upp några låtar som om inte annat kan roa nån 😉 Sitter på min kammare med en gammal roland D20 som jag har lyckats koppla ihop med mitt Soundblaster Live!, där har ni min heta utrustning :rolleyes:

Nämen allvarligt, det är ju riktigt soft att kunna få tips o lite feedback på vad man sitter o knåpar ihop, jag ska försöka låta bli de där allra dummaste frågorna som "Hur spelar man piano"!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Yo! Välkommen till denna lilla hörna av webben.

Oroa dig inte av att ha lite. Har inte mer än en Poly-800, lite program och M-audio AP 192.

Va jobbar du i btw?

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Det är inte utrustning som skapar låtarna utan kreativiteten 😆

Däremot har jag hört av en snubbe från ett forum att en TAKAMINE hjälper i alla väder.. 😏

Hejsan Miren och välkommen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Däremot har jag hört av en snubbe från ett forum att en TAKAMINE hjälper i alla väder.. 😱

*Trrrrrrrrrrrrrr... pa-DISCH* ( virvel och splashcymbal)

TAKAMINKOMPIS maxmaxmax tycker du inte om så fina gitarrer?..är det fel frekvens i resonanslådan 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...