Terror Postat 16 december 2012 Postat 16 december 2012 Håller på att leta lägenhet nu. Ska köpa mig en 3a, och ha ett eget rum för studion. Därför vill jag gå all in och akustikbehandla som man ska göra. Vart hittar jag någon som kan komma hem och hjälpa mig att mäta och berätta vad jag ska ha för typ av material och vart dem skall placeras? letar inte efter någon som kostar apmycket, utan någon som tar en rimlig peng. Gärna utbildad kille/tjej som vet vad personen pratar om på riktigt.
hegobald Postat 16 december 2012 Postat 16 december 2012 Ta kontakt med Svanå! http://www.diffusor.com/Ljudmatning.htm
Terror Postat 16 december 2012 Trådstartare Postat 16 december 2012 Perfekt! har du haft erfarenhet av dem? Någon annan som har andra stories så jag har lite att jämnföra med? 🙂
wellness music Postat 16 december 2012 Postat 16 december 2012 Matts Odemalm (Svanå) Johan Odemalm (ADL Konsult) Ingemar Olsson (Audio Data Lab) Lennart Nillson (LN Akustikmiljö) Johan Ekebergh (LN Akustikmiljö) Simon Edwinsson (LN Akustikmiljö) Philip.Zalyaletdinov (Tyréns) 2
Terror Postat 17 december 2012 Trådstartare Postat 17 december 2012 Matts Odemalm (Svanå) Johan Odemalm (ADL Konsult) Ingemar Olsson (Audio Data Lab) Lennart Nillson (LN Akustikmiljö) Johan Ekebergh (LN Akustikmiljö) Simon Edwinsson (LN Akustikmiljö) Philip.Zalyaletdinov (Tyréns) dig litar jag på till 110% när det kommer till akustikbehandling pga alla dina fin-fina inlägg. Och litar du på dem där nissarna, så litar jag på dem också! 🙂 Tack!
Bruksaren (oregistrerad) Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Akustikdesign.se Resonator Stockholm
Linus Postat 3 januari 2013 Postat 3 januari 2013 Auralex erbjuder personlig rådgivning om du skickar upp en skiss/ritning över rummet. http://www.auralex.com/praf/digital.asp Själv hade jag föredragit en tjänst att skicka upp akustikmätning (frekvensrespons/vattenfall eller ljudfil på sinussvep) samt foton på rummet, och därefter få rådgivning kring produkter. DET hade jag uppskattat mer.
Bruksaren (oregistrerad) Postat 4 januari 2013 Postat 4 januari 2013 För att få kontroll över de låga frekvenserna duger inte Auralex grejer...bättre att lägga pengarna på en akustiker,kolla med Akustikdesign.se ,dom hjälpte mig för en billig peng.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.