drloop (oregistrerad) Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Som fd ägare till ett TX816 rack så måste jag nog säga att detta var mer än ett välkommet tillskott i Reason racket. Man kan tydligen importera DX7 ljud... mumma. http://shop.propellerheads.se/product/px7-fm-synthesizer/
hegobald Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Mums.. Dags för mig att skaffa senaste Reason nu ser jag! 🙂 Jag var ju för tusan en wizard på att programmera DX7or under 80-talet! Kan jag ju damma av lite gamla presets jag har nerskrivet på hemgjorda preset-sheets! 🙂
SadamJR Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Det är sånt som gör mej oxå intresserad av Reason. Är det någon som vet hur länge demon funkar?
drloop (oregistrerad) Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Reason demon funkar som fullt ut inklusive spara, men det går inte att öppna projekt utan licens.
SadamJR Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 Reason demon funkar som fullt ut inklusive spara, men det går inte att öppna projekt utan licens. Menar du att man inte kan öppna det man har sparat? Vet du om demon är tidsbegränsad?
drloop (oregistrerad) Postat 11 december 2012 Postat 11 december 2012 (redigerat) Minns inte, det är väl bara att ladda hem så märker du om demon är begränsad. Om Reason är som Record var så stänger det inte ned efter en tid. Redigerat 11 december 2012 av drloop
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.