Jump to content
Annons

GRATIS MIXNING!


Wavebreaker

Recommended Posts

Bra, nu har jag din uppmärksamhet!

Jag behöver öva mig på att mixa, så om du har en låt/album eller nått som behöver mixas så gör jag det gratis eller för en symbolisk summa!

PMa mig om du vill ha mer info!

kanske värt att nämna att jag inte är skitdålig på det heller.

Redigerat av Wavebreaker
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har för mig det finns hemsidor där man kan ladda ner färdiginspelade låtar i olika genrer som man kan öva på att mixa också :-)

Inte samma grej ju!

Jag vill ju göra nån en tjänst också 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig det finns hemsidor där man kan ladda ner färdiginspelade låtar i olika genrer som man kan öva på att mixa också :-)

Tja

Kan du ge några exempel på hemsidor? låter inte så dåligt det där. Är det bra låtar kan man lära sig mycket på hur man byggt upp låten, hur varje instrument låter för sig osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jahopp, är inte så kunnig inom världen med mastering och mixing ... 🙂

Jag fixar det gjärna. Du kan expoartera alla mixerbatch filer genom att trycka i "Export as batch" på export skärmen i FL

Link to comment
Dela på andra sajter

jag mixar alla mina låtar själv men skulle gärna höra 2 versioner av något du mixat / mastrat för att se hur stor skillnad det är på original och din mix..

samt skulle vara kul å veta vad du använder dig av vid mixningen och masteringen i så fall..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena! Jag håller på att göra en skiva, och har en låt som är i stort sett klar inspelningsmässigt, dock en katastrof när det kommer till mixing och mastering. Har själv inte tiden eller tålamodet att lära mig mixing, och skulle bli sjukt glad om du kunde försöka. Jag använder logic men skulle kunna bounca allt till wav filer.

Tack på förhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena! Jag håller på att göra en skiva, och har en låt som är i stort sett klar inspelningsmässigt, dock en katastrof när det kommer till mixing och mastering. Har själv inte tiden eller tålamodet att lära mig mixing, och skulle bli sjukt glad om du kunde försöka. Jag använder logic men skulle kunna bounca allt till wav filer.

Tack på förhand!

Jadå, bounca allt och skicka det till snopp_fejs@hotmail.com så fixar jag det 🙂

Det kan dock dröja några dagar eftersom jag har 4-5 arbeten som ligger och väntar, men jag ska göra mitt bästa för att få det klart ASAP

Redigerat av Wavebreaker
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad schysst! Ska jag bounca varje track från början till slutet av låten så kan du klippa bort de tysta delarna i filerna? Tänkte så att du slipper sitta och pussla ihop alla stems själv. 🙂 Dock kommer alla filer ta en jäkla massa plats, så jag får skicka det i flera mail.

Gillar mailadressen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt en låt som bara var ett skolprojekt som jag mixade jävligt dåligt själv, dels för att jag tycker det var en dålig låt som du kan få mixa. Sprendar den till snopp_fejs@hotmail.com.

Du borde fan skaffa en ordentlig mailadress!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt en låt som bara var ett skolprojekt som jag mixade jävligt dåligt själv, dels för att jag tycker det var en dålig låt som du kan få mixa. Sprendar den till snopp_fejs@hotmail.com.

Du borde fan skaffa en ordentlig mailadress!

Jo, men vafan.. Lite ball ändå? 😄

Upptäckte just en del saker jag fixa i låten innan den är klar att mixas, men skickar den nån gång snart!

Fan vad schysst! Ska jag bounca varje track från början till slutet av låten så kan du klippa bort de tysta delarna i filerna? Tänkte så att du slipper sitta och pussla ihop alla stems själv. 🙂 Dock kommer alla filer ta en jäkla massa plats, så jag får skicka det i flera mail.

Gillar mailadressen!

Gör som du känner för, kommer förmodligen pussla en massa hursom helst.. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...