ramoand Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 Jag hittar inga ljudexempel till artiklarna. Nu senast kollade jag artikeln "Mixa svensk house som Swedish House Mafia" och när man klickar på länken ladda ner så finns det ju inga filer till artikeln där?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Stålbröst Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Hej! Här hittar du ljudfiler: http://stutjanster.idg.se/laddaner/default.asp?editionID=130 Beklagar att informationen var bristfällig denna gång! /Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hedberg Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Hej! Tack för att du uppmärksammat detta. Jag har nu justerat länkarna i artiklarna så de går till rätt ställe! Hojta till om du upptäcker fler länkar som inte går rätt! Tack! Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramoand Posted January 1, 2013 Author Report Share Posted January 1, 2013 Kollade på Mixologi fortsättningen: Del 9 - House 2/2 nu och där funkar inte länken till ljudexemplen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Stålbröst Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 På adressen hittar du ljudexemplen till Mixologi en bit ned. /Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
submix Posted July 3, 2013 Report Share Posted July 3, 2013 Fungerar det inte att ladda ner ljudfiler till tester i tidningen längre? Ingen länk verkar funka: AspCode: ASP 0138 Number: -2147467259 Source: Category: Active Server Pages File: /includes/sidhuvud.asp Line: 1029 Column: -1 Description: Nested Script Block AspDescription: A script block cannot be placed inside another script block. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanislav Posted July 10, 2013 Report Share Posted July 10, 2013 Hej submix, Något verkar mycket riktigt vara fel. Redaktionen är troligtvis på semester men jag mailar dem så att de är medvetna om detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanislav Posted July 10, 2013 Report Share Posted July 10, 2013 Hej igen submix, Vi har lagt ut en fix för detta och filerna ska återigen vara tillgängliga! Trevlig sommar! 🙂 Här är länken till filbiblioteket: http://stutjanster.idg.se/laddaner/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts