BobbyBenjaminz Postat 11 oktober 2012 Postat 11 oktober 2012 Har funderat lite på att bygga en egen DAW-controller, men är inte så insatt i själva ämnet. Kan någon berätta lite kort om det som är nödvändigt att veta och vad som behövs. OK, hela förklaringar behövs inte.. men bara så man får en liten "hum".. och min engelska - är inte den bästa, om ni hade tänkt länka till någon websajt.
Piccazzo Postat 11 oktober 2012 Postat 11 oktober 2012 Om engelska är ett problem kan det bli svårt att bygga en egen DAW controller då jag misstänker att dom flesta instruktioner är på engelska. Här är en som jag hittade som kan vara till hjälp ( Dock på engelska ) : http://www.midibox.org/users/tor_arne/midibox64_walkthrough/index.html
BobbyBenjaminz Postat 11 oktober 2012 Trådstartare Postat 11 oktober 2012 Förstår en del - men i vissa manualer, kan en del ord bli överkurs. Tack för länken Pizzacco, ska genast kolla in den med Google-översättaren. Hittade en bra video på hur man gör en MIDI-controller - verkar vara lite enklare och är vad jag egentligen behöver. Här är videon .
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.