Jump to content
Annons

Sångare samt Sångerska Sökes


Piccazzo

Recommended Posts

Nu är det dags för en satsning på musiken på allvar så

vi söker en Sångare samt en sångerska i Stockholmsområdet

som brinner för att sjunga och känner att ju mer dom får sjunga desto bättre.

Det vi främst söker är en kille med Fenomenal Röst men kommer att regelbundet även behöva en Tjej som körar samt sjugen in låter.

Tyvärr kan vi inte erbjuda arvoden då dessa produktioner kommer vara

i demo syfte till skivbolag samt Förlag

MEN det vi kan

erbjuda är tid i en Proffesionell Studio där ni kommer in och sjunger våra

produktioner och Vi hjälper er att förverkliga era låtider och Producerar/Skriver

era låtar med er.

Ribban på denna satsning är högt ställd och tidigare samarbeten för oss har varit

A-Teens , Fame Factory , DJ Mendez m.m

Tyvärr har vi inte tid att ta ned folk får Audiotion så om du ej har

Låtprover vi kan lyssna på kan vi tyvärr inte hjälpa dig.

Om någon känner sig redo för denna utmaning kan ni maila låtar till

Tomaz_productions@sverige.nu

Med vänliga Hälsningar

Tuomas

Redigerat av Piccazzo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tyvärr kan vi inte erbjuda arvoden då dessa produktioner kommer vara

i demo syfte till skivbolag samt Förlag

MEN det vi kan

erbjuda är tid i en Proffesionell Studio där ni kommer in och sjunger våra

produktioner och Vi hjälper er att förverkliga era låtider och Producerar/Skriver

era låtar med er.

Är inte så väldans insatt men det låter inte som ett sådär vansinnigt bra erbjudande om man har en fenomenal röst. Att lägga slasksång på era skivbolagsdemos och inte få betalt? Kanske jag som inte är insatt. Klart att det kan vara bra att få ut sin röst på olika demos och bra träning men ändå.

Redigerat av Shadows
Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr kan vi inte erbjuda arvoden då dessa produktioner kommer vara

i demo syfte till skivbolag samt Förlag

MEN det vi kan

erbjuda är tid i en Proffesionell Studio där ni kommer in och sjunger våra

produktioner och Vi hjälper er att förverkliga era låtider och Producerar/Skriver

era låtar med er.

Är inte så väldans insatt men det låter inte som ett sådär vansinnigt bra erbjudande om man har en fenomenal röst. Att lägga slasksång på era skivbolagsdemos och inte få betalt? Kanske jag som inte är insatt. Klart att det kan vara bra att få ut sin röst på olika demos och bra träning men ändå.

Jo jag instämmer. Min tjej som satsar på att bli artist och sjunger grymt skulle aldrig nappa på detta. Dom som verkligen vill bli nåt går inte tillbaka ett steg till demosångerska, speciellt om det inte är pengar med i bilden.

Jag kan iof ha fel men detta är uppfattningen jag fått iaf

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer på båda era argument MEN det är få förunnat

att kunna försörja sig på sin begåvning.

Vi har kontakt med Professionella sångerskor oxå ( Sjungit in bakrunder för Celine Dion , Britney , N sync osv ) Men har inte alltid behov av dessa.

Givetvis ifall någon av " Demosarna " skulle plockas upp av förlag eller skivbolag och dom vill byta ut sången mot Deras artist men behålla körer så kommer ju arvode att betalas ut.

Men i.o.m att jag tydligt informerat att vi ej betalar Arvode utam utbyter tjänster så är det upp till var och en att ta ställning ifall dom vill ställa upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror tvärtom, att någon som brinner för att sjunga, som sjunger helt fenomenalt bra men inte har en endaste kontakt skulle nappa x 100 på ett sånt erbjudande.. inga pengar nu, men med en bra produkt i ryggen och kanske någon som får upp ögon/öron för honom/henne kan öppna nya dörrar...

Jag kanske har fel, men känner åtminstone en snubbe som har en helt otrolig röst.. han sjunger helst ragga/ R&B, har jammat med Papa Dee.. men inte lyckats slå sig fram trots detta.. med rätt push i ryggen, folk med lite know-how, ökar chanserna ganska dramatiskt för en sån person... han skulle gladeligen nappa på ett sånt här erbjudande... det vet jag 200% 😆

well.. bara min åsikt

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...