oioioi Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Jag har letat runt överallt, Àven i dokumentationen, men finns det verkligen ingen mono-knapp till vanliga "stereo-out"? (Jag vill kunna skifta snabbt och enkelt mellan att lyssna i stereo och i mono, inget svÄrare Àn sÄ...?)
joachime Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Du kan ladda hem t ex Voxengos plugg MSED gratis och stÀlla den att bara spela upp mid-signal. I praktiken blir funkar det som en monoknapp. Bypassa pluggen för att lyssna i stereo.
Claes Holmerup Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Du kan lÀgga in pluggen Stereo Enhancer (finns bland Spacial+Panner i pluginlistan) som en insert pÄ mastern, sÄ kan du ha mono aktiverat i pluggen och vÀxla mellan mono och stereo med bypass-knappen. Ett annat alternativ Àr att du anvÀnder Control Room och aktiverar Right strip, sÄ fÄr du upp knappar för att vÀlja mono eller stereo.
HoboRec Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Controll Room brukar jag anvÀnda. Smidigt. I menyn Devices->Control Room
oioioi Postat 2 oktober 2012 TrĂ„dstartare Postat 2 oktober 2012 Tack för hjĂ€lpen! Ăntligen mono!!! đ
Teflon Postat 2 oktober 2021 Postat 2 oktober 2021 BUMP! Hur lyssnar man i Mono med Cubase 10,5? đ
pme (oregistrerad) Postat 2 oktober 2021 Postat 2 oktober 2021 5 hours ago, Teflon said: BUMP! Hur lyssnar man i Mono med Cubase 10,5? đ Â
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.