Johan Ehn Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 Tjenare! Johan heter jag, Ă€r trummis/basist i grunden men intresset har breddats till mer tekniska aspekter av musiken, sĂ„ försöker suga i mig sĂ„ mycket kunskap jag bara kan. Jag gĂ„r sedan nĂ„gra veckor pĂ„ ljudteknikutbildningen pĂ„ LuleĂ„ tekniska universitet, campus PiteĂ„. Ăr vĂ€ldigt fĂ€rsk pĂ„ det hĂ€r med studio och ljudteknik, men hoppas kunna utvecklas över de nĂ€rmsta Ă„ren đ Drömmen Ă€r filmljudstekniker samt att ha en liten hemmastudio. Hoppas att kunna dela kunskap och ta del av andras kunskap och idĂ©er hĂ€r. Auf wiedersehen, Johan
BluesBoy Postat 29 september 2012 Postat 29 september 2012 On 2012-09-29 at 09:48 sa Johan Ehn: Drömmen Ă€r filmljudstekniker samt att ha en liten hemmastudio. DĂ„ skall du bli kompis med van caine. đ VĂ€lkommen och hoppas du skall trivas! đ
Johan Ehn Postat 20 oktober 2012 TrĂ„dstartare Postat 20 oktober 2012 On 2012-09-29 at 09:54 sa BluesBoy: DĂ„ skall du bli kompis med van caine. đ VĂ€lkommen och hoppas du skall trivas! đ Ăr han lite haj pĂ„ det hĂ€r med filmjud? đ
Terror Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 On 2012-10-20 at 14:36 sa Johan Ehn: Ăr han lite haj pĂ„ det hĂ€r med filmjud? đ nĂ€. Men han gör förjĂ€vla goa bullar! 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.