richardlang Postat 23 augusti 2012 Postat 23 augusti 2012 Helt plötsligt kan jag inte markera mina spÄr lÀngre, tex att lÀffa till automatiseringar. Bara pÄ dom 3 sista spÄren som alltid Àr markerade (förstorade, breda) men dom andra kan jag inte markera! hur gör jag? ska man inte bara dubbelklicka pÄ dom? eller vad kan jag ha gjort för fel innan, eller glömt göra? All hjÀlp Àr vÀlkommet!
Retromannen (oregistrerad) Postat 23 augusti 2012 Postat 23 augusti 2012 nejdÄ! en mac hÀnger sej inte!
hegobald Postat 24 augusti 2012 Postat 24 augusti 2012 On 2012-08-23 at 20:52 sa Retromannen: nejdĂ„! en mac hĂ€nger sej inte! Uppenbarligen inte eftersom TS skriver i forumet.. Men applikationen Logic kan hĂ€nga sig! đ
Pesek Postat 24 augusti 2012 Postat 24 augusti 2012 En skÀrmdump vore lÀgligt, alternativt om du kan fixa en videosnutt sÄ vi ser problematiken.
richardlang Postat 24 augusti 2012 TrÄdstartare Postat 24 augusti 2012 On 2012-08-24 at 10:27 sa Pesek: En skÀrmdump vore lÀgligt, alternativt om du kan fixa en videosnutt sÄ vi ser problematiken. okej, kanske kan fixa fram det. Det har inte hÀngt sig problemet Àr kvar nÀr jag startar upp programmet igen
BurninSven (oregistrerad) Postat 24 augusti 2012 Postat 24 augusti 2012 Spela in en screencapture med Quicktime och ladda upp sÄ blir det lÀttare att se vad som hÀnder. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.