Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hei

Min første post dette her, nordmann som har forvillet seg inn på en svensk nettside 🙂

Jeg sitter og jobber med noe skisser i Cubase. Jeg eier Ezdrummer.

Jeg drar en takt inn i track, editerer den til en grunntakt jeg vil ha. Men SÅ:

Jeg vil fylle HELE tracket med denne takten.

Inte F** om jeg hittar det.

Jeg vet det går, har gjort det før. Jeg har bladd i manualen, jeg har sjekka en Ask-Video jeg har.

Det er irriterende. Jeg har en ide jeg må få gjort noe med, jeg blir umotivert av å leite i manualen.

Regner ikke med å få svar i natt, så jeg får legge ned ideene uten trommer (eller copy og paste utover på gamle måten)

Men, dette er noe jeg leiter etter gang på gang, ikke F** om jeg husker hvordan jeg gjør det.

(Når jeg kanskje får svaret her så kommer jeg til å gremmes så grundig at jeg graver meg ned, men jeg spør allikevel ;-)

mvh

Morten

Annons
Postat (redigerat)

Är det ctrl + K du tänker på? Fyller iofs inte hela tracket per automatik, men i alla fall så långt som du själv bestämmer 🙂

Ctrl + D funkar ju också, fast med mera fingertryckningar 😉

Redigerat av Gäst
Postat

Ctrl+K.

Som sagt, jeg gremmes. Jeg husket det i det jeg så svaret 🙂

Tusen takk. Når dette blir en verdens hit skal du få noen kroner

M:)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.