ramoand Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Laddade precis ner demoversionen av Bazzism och rĂ„kade installera den fel, la den i VSTPlugins-mappen istĂ€llet för VST3 sĂ„ den funkar inte. Nu vill jag avinstallera den men det gĂ„r inte. Bazzism finns inte med under "Program & funktioner" och nĂ€r jag trycker pĂ„ uninstall.exe i utforskaren sĂ„ kör den igĂ„ng och sĂ€ger att Bazzism har avinstallerats men alla filer ligger kvar......... NĂ„n som vet hur fĂ„r jag bort den? đ
Claes Holmerup Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 MÄnga program har ett val att avinstallera om man kör installationen nÀr de Àr installerade, sÄ testa att köra installationen igen.
ramoand Postat 3 augusti 2012 TrÄdstartare Postat 3 augusti 2012 Testade det men det funkade tyvÀrr inte.. Kom inte upp nÄt val för avinstallation.
Claes Holmerup Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Har du testat att helt enkelt flytta pluggen (.dll-filen) till rÀtt mapp?
ramoand Postat 3 augusti 2012 TrÄdstartare Postat 3 augusti 2012 Har du testat att helt enkelt flytta pluggen (.dll-filen) till rÀtt mapp? Det Àr ju en vst3-fil sÄ jag la den i VST3 mappen, och dÄ funkade det. Men kommer nog inte anvÀnda denna sÄ skulle helst av allt vilja avinstallera den.
Claes Holmerup Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Det funkar kanske att avinstallera om du lÀgger tillbaks den i fel mapp, dÀr den installerades frÄn början...?
ramoand Postat 3 augusti 2012 TrĂ„dstartare Postat 3 augusti 2012 Provade att avinstallera innan jag flyttade filen faktiskt đ och det gick tyvĂ€rr inte..
Claes Holmerup Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 LÄter helskumt. Radera alla filer manuellt dÄ - och lÄt sedan ccleaner kolla igenom registret, sÄ att den fÄr ta bort eventuella kvarvarande hÀnvisningar till filerna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.