Jump to content
Annons

Vem gör inlägg nummer 100 000?


tordA

Recommended Posts

Annons

Vi ligger och bevakar så mycket vi kan 🙂 Alla får gärna hjälpa till med att kolla vem som gör att mätaren slår över till 100000 (och vilket inlägg det är). Skicka sedan ett PM till mig. En sockerbit: vi som obestridlig jury avgör om inlägget är bra eller dåligt. Är det ett bra inlägg så utlovas ett litet pris!

EDIT: Ändrade rubrik från "snart hundra 1000" och flyttade till nyheter,

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm ingen ledtråd till vad priset är? Men 100 000 är en anledning att fira. Veteranerna kanske skulle göra en låt om det med 🙂

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm ingen ledtråd till vad priset är?

Nej, det får inte bli någon hype kring detta. Se det som en liten extra krydda och inte som en tävling 🙂

Men det är ju skumpaöppning för oss alla ikväll! Riktigt härligt att forumet har blivit så stort och trevligt. Var är förresten Lasse Mongo? Han måste ju vara med och skåla för bövelen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Woho jag tog det... hehe får man en kaffe och en muffins nu eller?

...och hur många inlägg totalt på forumet mellan kl. 19.24 och 19.25.... fler som fåfängt försökte träffa rätt 😉 ??

Hur som helst: Grattis o skål!

Själv har jag en skitsnygg Brownieskaka i ugnen...

/Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Shadows! 🙁

Fasen vart var jag egentligen när det här höll på??? 😄 *slår huvudet i bordet*

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja hehe jag blev lite paff att jag fick det. När jag skrev mitt inlägg så var det 99993 inlägg och när jag postat så var det 100000.

Grattis.. hur känns det? har du ett sånt där euforiskt leende på läpparna som aldrig vill släppa..eller passerade det som ett vanligt myggbett 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...