Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

TÀnkte mest höra om nÄgon hÀr kör eller testat nya Acoustica Mixcraft 6 ?

Kan vara kul och se vad ni som kör eller provat tycker om det.

Annons
Postat

Jag Àr oxÄ lite nyfiken. Tankade hem en demo av femman, men dÀr tyckte jag att mididelen fortfarande var underutvecklad, och den delen ska man ha jobbat med pÄ sexan. Det tyx inte finnas nÄn demo av sexan dock.

Postat

Finns ju pÄ acoustica.com dÀr kan du ju hÀmta hem 6an och prova.

Har precis kört lite grann och tycker det Àr ett lyft frÄn 5an.

• 1 Ă„r senare...
Postat

Hej, Jag anvÀnder Mixcraft 6 sedan ett halvÄr tillbaka ungefÀr och tycker det Àr kanon, oerhört lÀtt att komma igÄng med och anvÀnda samt Àr billigt i jÀmförelse. Flera av de mer kÀnda programmen som jag testat har för mig varit alldelles för krÄngliga, och jag upplevde att jag la mer tid pÄ att lÀra mig verktyget, Àn att skapa musik. MidianvÀndning upplever jag inte alls som dÄlig.

Du kan ladda ner programmet och anvÀnda det gratis i en mÄnad, dÀrefter köper du en nyckel om du vill fortsÀtta. Du kan Àven handla den hos http://swedenmidimusic.se

/Carina

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.