Jump to content
Annons

Rackmonterad dator


Radiogossen

Recommended Posts

Jag har läst igenom Forumet (och Googlat) men inte hittat särskilt mycket om rackmonterad dator.

Jag pysslar mest med liveinspelningar och vill ha en dedikerad dator till mitt inspelningsrack. Då vore det väl behändigt med en dator som redan finns i racket, optimerad och klar att köra!

Finns här någon som har erfarenhet av sådant? Köpt på stan eller satt ihop själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ha! Jag var ute efter något liknande för ett bra tag sedan. Då tipsade sign. Linus om Antec's Take 3 och Take 4. Nu föll det på att just dessa chassin hade blivit för djupa (och pajade min idé om att ha ett superkomprimerat studiobord) men du kanske har mer nytta av något dem 🙂

Vänligen,

CHAE

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tips! Både på chassin och tråd. Nu ska jag grotta vidare....

Link to comment
Dela på andra sajter

novation (oregistrerad)

Jag har just den som Neosus visade bild på. Snömachine från Frost. Jag blev rätt överraskad av hur djup den är när jag fick hem den, så den passar nog inte i alla rack.. Mätte precis, 53 cm djup. Men nöjd är jag, tyst, snabb och snygg för en som mig som inte orkar bygga själv. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...