DrivKraft Postat 4 maj 2012 Postat 4 maj 2012 Beastie Boys-medlemmen MCA, Adam Yauch, har avlidit. Enligt amerikanska nöjessajten TMZ dog den 47-Ärige rapparen pÄ fredagen i sviterna av cancer.
Jetblack Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 (redigerat) Det var verkligen inte min musik, men det Àr alltid lika j*vla trist nÀr en musiker rycks bort sÄ tidigt. R.I.P. Edit: Och det Àr givetvis lika trist nÀr nÄgon som inte Àr musiker rycks bort sÄhÀr tidigt ocksÄ. Redigerat 5 maj 2012 av Jetblack
Elias Postat 5 maj 2012 Postat 5 maj 2012 För att vara sÄ pass ung som jag Àr har jag faktiskt lyssnat och inspirerats vÀldigt mycket av Beastie Boys. Riktigt sorgligt att cancern skulle ta MCA sÄ tidigt. AppropÄ sÄ gjorde Coldplay en jÀvligt fin tribute i mitt tycke : http://www.youtube.com/watch?v=LVr4UP9ntLs&feature=youtu.be
CHAE Postat 6 maj 2012 Postat 6 maj 2012 (redigerat) R.I.P đ Det Ă€r inte nĂ„gra gĂ„nger som man har lyssnat pĂ„ the Boys. Trist som fan. Redigerat 6 maj 2012 av CHAE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.