Martin Postat 21 april 2012 Postat 21 april 2012 (redigerat) *bortredigerat* Redigerat 1 januari 2014 av Martin
Martin Postat 21 april 2012 TrĂ„dstartare Postat 21 april 2012 JohnRick, nice drumming there man, keep the flame going! đ
drloop (oregistrerad) Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Funkar fint. NÀr det kom audio till Reason sÄ gör jag mesta av skrivandet bara i Reason. Tracktion eller Reaper anvÀnder jag vid mix om jag behöver nÄgra speciella effekter. Rewire rockar pÄ bra med Reaper och Reason.
Martin Postat 22 april 2012 TrĂ„dstartare Postat 22 april 2012 Tack loops-man! Antar att reason Ă€r det "smidigast" o billigaste för att komma igĂ„ng o göra kompletta lĂ„tar, med trummor o allt i! đ
SadamJR Postat 22 april 2012 Postat 22 april 2012 Varför behöver man komplettera med ett annat program menar ni? Ska man inte klara sig med enbart reason nu?
drloop (oregistrerad) Postat 23 april 2012 Postat 23 april 2012 Du klarar dig fint med bara Reason. Men vid mix vill jag ibland anvÀnda olika impulsfiler vilket inte funkar i Reason. DÄ kör jag effekterna via Reaper eller Tracktion beroende pÄ dagsform. Sedan kör jag Àven Melodyne som Rewire host.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.