Jump to content
Annons

Problem med basen i ett tvingat utrymme


Ibowfornoman

Recommended Posts

Precis köpt ett par nya Adam A3X och placerat dessa i en mycket konstig placering som EJ går att påverka tyvärr. Uppifrån sätt sitter jag längst upp i vänsta hörnet tittandes på långväggen som är 4,60. Kortväggen är 3 meter.

Detta innebär att jag är tvungen att placera en monitor precis i hörnet. den andra "fristående" med mycket luft till högra kortväggen. Har höjt upp monitorerna så att jag sitter i sweetspoten. cirka 65cm till monitorerna.

Nu till mitt problem. Alla väggar är målad betong och jag har ett fruktansvärt "klappeko/burkeko" mitt i rummet. Jag har cirka 2,70 i takhöjd. Jag tycker dock att de flesta register låter ungefär som de gjorde i affären, FÖRUTOM att basen är helt galen!! Det känns nästan som om basen rundar ibland! JAG VET att jag frågar om det omöjliga men jag har fått sån sjuk grym expertishjälp innan så därför är min fråga.

Med tanke på min tvingade placering, och mitt värdelösa rum. Vad kan jag göra för att förhindra de låga frekvensernas egna liv i det här rummet?

Tips och Tricks Any one???

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...