Jump to content
Annons

M-audio Audiophile och Delta 44


Sordid

Recommended Posts

Annons
ok.. men då är de kanske lika bra tt köra på ett delta 44 om man ändå kör MIDI genom USB eller är jag ute och cyklar nu? 😲

Beror ju helt på hur många saker du tänkte spela in på samma gång. Kommer du aldrig att spela in mer än två kanaler samtidigt, alternativt aldrig att ha mer än en stereokälla inkopplad är det väl onödigt att köpa ett Delta44.

Delta44 har iofs balancerade ingångar, vilket kan vara ett plus

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad kan ett delta 1010LT göra förutom alla ingångaran? Hur pass bra hanterar det seriösa effektläggningar, som grymma reverb, EQ coh andra. Får man till dsp-effekter, finns det programvara som medföljer?. Kan man hantera VST utan bekymmer? Ok med konvertrar hit och dit och ingångar där och borta. Vad kan kortet PRESTERA i realliteten när vi pratar om medeltunga studioprojekt/låtar. Vad jag vill ha är ett kort som kan utföra de handlingar som jag gör med min musik. UTAN Datatrubbel, som Latancy knack och hack och liknande. Jag är helt ointresserad av hur många kHz ingångarna klarar av att hantera, vilken samplingfrekvens den har och typ dålig+försäljar+onoff+chef snack.

Många frågor 🙂

Men jag blir så trött när försäljar inte fattar vad man pratar om.

En musiker ska sälja musikgrejor, en gittarist ska sälja gittarer. osv osv.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...