Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå.. Har funderat hela natten nu. Väntar på ett mixningsjobb som kommer här nu snart tänkte mixa de hemma för att va lite bekväm och tänk beställa monitorer men har inte så mycke pengar just nu, först tänkte jag köpa ett par mindre och inte så dyra monitorer men tänkte att kanske ett par bra hörlurar att mixa i hade vart bättre och billigare tills jag köpt ett par nya ordentliga monitorer ..

Och snubblade över KRK KNS-8400 dom verkar ju helt okej. Men har inte prov lyssnat..

Har ett par akg 240 idag visst dom låter bra men dom går inte lika djupt i basen som dom här KRK KNS-8400

Och dom blir jobbiga att ha på sig efter ett tag bara.

Nån som provat KRK KNS-8400? Bra eller skit ?

Annons
Postat

Jag är inte nöjd med mina, tycker de låter burkiga, basiga och inte så detaljrika som jag hoppats på.

Köpte de enbart på recension i Studio (även om man egentligen borde lyssna först....)

Å andra sidan, skall du mixa så sägs det att öppna lurar är bättre.

Postat

Jag är inte nöjd med mina, tycker de låter burkiga, basiga och inte så detaljrika som jag hoppats på.

Köpte de enbart på recension i Studio (även om man egentligen borde lyssna först....)

Å andra sidan, skall du mixa så sägs det att öppna lurar är bättre.

I

Okej, Aa kände att våga inte beställa innan man lyssnat men ville bara höra runt lite. Aa hört de också

Ultrasone 2900 , nu var det sagt. kolla upp dem 🙂

Mvh Casper

Cool!

Ska titta 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.