Minja Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Hej! Har lagt ner mängder med tid på att försöka få till sången med min "livemick", inser nu att jag behöver en "riktig studiomick" och ett reflektionfilter. Har testat Peluso 2247 le ihop med ett reflektionfilter och det lät helt Guld! Problemet är bara ebb i kassan.. 😕 suck! Så kom jag på att någon kanske är sugen på att hyra ut sin mick och filter över en helg? 🙂 Planerar ge ut en singel inom kort och har grunden av låtarna klara.. Please!
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 Det finns studios som har U47:or att hyra ut har jag för mig. Se till att du har en bra försäkring bara ifall du skulle ha sönder den. 😳
Minja Postat 15 februari 2012 Trådstartare Postat 15 februari 2012 Låter bra 🙂 Har du koll på vilka det finns i Göteborg?
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 15 februari 2012 Postat 15 februari 2012 (redigerat) Kolla med dom här: http://www.bohussound.com/ Redigerat 15 februari 2012 av Kulturell Figur
Minja Postat 16 februari 2012 Trådstartare Postat 16 februari 2012 Har hört med Bohussound nu, tyvärr hyr de inte ut miikrofoner.. 😕 Nå´n som har fler förslag eller själva är sugna på att hyra ut?
Guitar Nilsson Postat 16 februari 2012 Postat 16 februari 2012 Musikaffärer hyr väl även ut grejer de säljer? Hyrköp en Peluso på ett par år, då blir du nöjd.
SoundFrog Postat 13 juni 2012 Postat 13 juni 2012 Såg att de har ett gäng begagnade Pelusomickar på Guitar Studio i Vasastan. Kolla med dem så kan du säkert få en go deal.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.