secure Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Jag hĂ„ller pĂ„ att plocka ihop utrustning för att köra Dubstep/DnB live! Jag tycker det viktigaste (efter musiken sĂ„klart) Ă€r att ljuset Ă€r snyggt och att det samspelar bra med musiken. Effekter och dyl. Jag har dĂ€rför tĂ€nkt köpa appen Lemur till min iPad för att kontrollera detta. För att kunna anvĂ€nda Lemur till att styra en ljusshow sĂ„ mĂ„ste jag koppla in en MIDI-hĂ„rdvara i min iPad. Jag vet att det funkar över WiFi men jag har erfarenhet av fördröjningen som blir och vill dĂ€rför inte ens fundera pĂ„ detta. Min frĂ„ga Ă€r nu, finns det nĂ„gon enhet för att ansluta MIDI till iPad som LADDAR min iPad medans den Ă€r inkopplad? Vill inte stĂ„ pĂ„ en spelning och upptĂ€cka att iPaden snart dör, bara för att skĂ€rmen Ă€r sĂ„ stor och hela tiden ska vara igĂ„ng under framtrĂ€dandet.. Hoppas nĂ„gon har lite bra ideĂ©r đ Tar Ă€ven gĂ€rna emot feedback pĂ„ Lemur för iOS om nĂ„gon har testat detta đ
Sheenius Postat 21 september 2012 Postat 21 september 2012 Jag undrar över nÀstan precis samma sak! En sak som denna Àr precis det jag behöver, laddningen inte sÄ viktig dock! Mvh
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.