joarj Postat 11 januari 2012 Postat 11 januari 2012 Iom att man inte verkar fĂ„ lĂ€gga upp remixes under LĂ„tar & filer sĂ„ fĂ„r jag vĂ€l göra en trĂ„d hĂ€r istĂ€llet! đ HĂ€r Ă€r en remix pĂ„ "Come On Come On" med de kanske lite mindre kĂ€nda men ack sĂ„ svĂ€ngiga The Brimstone Days! Ta en lyssn och lĂ„t mig höra vad ni tycker! SjĂ€lv tycker jag den ger lite Fatboy Slim-vibbar! đ The Brimstone Days - Come On Come On (Let's Get This Remix On by Joar Hellsaeus)
BluesBoy Postat 12 januari 2012 Postat 12 januari 2012 Jag tror inte att det spelar nÄgon roll i vilken kategori du lÀgger upp remixen; reglerna pÄ forumet om upphovsrÀtt osv gÀller oavsett.....
joarj Postat 12 januari 2012 TrÄdstartare Postat 12 januari 2012 Jaha, jag trodde det hade att göra med att man la upp material pÄ Studios servrar. Det hÀr Àre ju en direktlÀnk till min soundcloud, dÀr jag fÄtt tillÄtelse av bandet att lÀgga upp lÄten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.