aburman Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 LÅTNAMN: I'll fly with you ARTIST/GRUPP: Dj Zero feat Gigi D'Agostino GENRE: Dance / Breakbeat LÅTLÄNGD: 5:10 KOMPOSITÖR: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: zippad mp3 STORLEK: 7,09 MB STATUS: Färdig remix LÅTLÄNK: Download LÖSENORD: gigi Link to comment Share on other sites More sharing options...
nurfen Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Ahh.. Den där låten är väldigt underskattad! 🙂 Har dansat otaliga gånger till "originalet" utomlands, om det nu är originalet, det vet jag inte.. Men jag tycker att din version låter lite väl likt det jag hört på klubbarna. Men det låter bra, och det rycker helt klart i benen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aburman Posted February 23, 2005 Author Share Posted February 23, 2005 Trevligt att åtminstone någon gillar den! Tack för din åsikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrioN Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Låter proffsigt. Kan dock inte sätta betyg då jag inte lyssnar på sånt här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aburman Posted February 24, 2005 Author Share Posted February 24, 2005 Har nyss laddat upp en ny version av den. Bättre mastering samt synthlinen från dance-versionen. Samma länk och lösenord som tidigare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts