Durin (oregistrerad) Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Har precis efter en veckas väntan fått DFH i brevlådan. Dock har jag inte fått det att fungera. Den vanliga mappingen som finns i Battery fungerar inte för DFH. Och filerna som ska vara drum-maps för Battery på skivan är i drm och dom fungerar inte i sonar. Tror jag iallafall. Har inte fått dom att fungera iallafall. Det borde ju finnas något sätt att fixa det 😠
metz Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 Jag är lite osäker nu men skulle det inte finnas uppdaterade filer att tanka hem från deras hemsida om man var reggad användare? Jag kan minnas helt åt helv nu.... Kanske blandar ihop det med DR-008... mvh /Metz
Durin (oregistrerad) Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 jo. Men tyvärr inga som passar för Sonar. Tydligen låg dom där innan. Ingen som lyckats smuggla åt sig en?
metz Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Har dom funnits så är det säkert bara att maila dom. /Metz
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.