Albert.D Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Tjenare! Jag är en ny medlem här, även fast jag skrivit en del redan :-)... Såg denna tråd Nu och tänkte att jag lägger några rader om mig själv... Detta forum är helt eminent :-)... Jag är en gammal trummis som har gått vidare till Gitarr, Bas, och sång. Jag har hållit på och spelat musik i ca 30-35år. professionellt ca 10år. Gillar rock´n´roll, och blues med känsla mm, mm. Bygger om gitarr RÖR-förstärkare likt Folkesson (liten hobby). Vete fan vad jag ska skriva mer... Ha de... A.D Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 *Bjuder på en öl* slå dig ned i soffan o bete dig som du vorre hemma. Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Morsning korsning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.C Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Hallo hallo du. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Tjenahejovälkommen hit Link to comment Share on other sites More sharing options...
robc Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 wälkommen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Welcome 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
®offe Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Tjenahejovälkommen hit kundeintesagtdetbättresjälv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Hejhej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Ekberg Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Hej på dig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
insolitus Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Hejsan! Box: Får jag också en öl? 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts