Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Höll på och la massa körpaket igår med några sångare/sångerskor. Det blev rätt många tagningar. Helt plötsligt kom det upp 2 felmeddelande varje gång jag tryckte på space för playback. Men meddelandena kom inte upp när jag tryckte rec.

"Result Code = -43 Fade update failed" och "Error -43"

Har testat att ta bort alla fade-files under options-Audio. Men hjälper ändå inte.

Kan påpeka att när jag har tryckt OK på det två felmeddelandena så spelar den upp utan påprobelm. Men väldigt irriterande att klicka OK på två felmeddelande varje satans gång man vill spela upp nåt.

Tillägger att CPU-mätaren INTE går i botten heller.

Redigerat av Panzerfaust
Annons
Postat
  On 2011-12-15 at 11:40 sa Panzerfaust:

Höll på och la massa körpaket igår med några sångare/sångerskor. Det blev rätt många tagningar. Helt plötsligt kom det upp 2 felmeddelande varje gång jag tryckte på space för playback. Men meddelandena kom inte upp när jag tryckte rec.

"Result Code = -43 Fade update failed" och "Error -43"

Har testat att ta bort alla fade-files under options-Audio. Men hjälper ändå inte.

Kan påpeka att när jag har tryckt OK på det två felmeddelandena så spelar den upp utan påprobelm. Men väldigt irriterande att klicka OK på två felmeddelande varje satans gång man vill spela upp nåt.

Tillägger att CPU-mätaren INTE går i botten heller.

Ingen logic-guru?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.