Jump to content
Annons

Ranelid med i Melodifestivalen


spaceman

Recommended Posts

Annons

Vilken skräll... 😮

"Författaren avslöjar även att han kommer sjunga sin egen låt, ”Mirakel”, tillsammans med artisten Sara Li.

Andra låtskrivare är komikern Sean Banan, Ulrik Munther, Thomas Di Leva och Lisa Miskovsky. Totalt har 3.485 låtar skickats in till tävlingen."

http://www.dn.se/kul...elodifestivalen

jag gissar på att låttiteln ska uttalas Mirrrrrakael ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som om Ranelid inte ska sjunga sitt bidrag.. Iaf så så försade han sig lite i morse på tv4 nyhetsmorgon...

Men den gubben kan ju tjata hål i huvet på en...

Fatta å sitta på en fest med han full... vilket kackel.... suicide.gif

😆 ja fyy fan det skulle bli gaffatejp på käften hans snabbt om jag fick bestämma...

på tal om att vara i vedervärdigt sällskap; tänk att vakna upp med häxan Mona Sahlin, bara rösten...uschhh va vidrigt vilken jävla ångest.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Och pausunderhållningen är nakenJanne som gör helikopter. :rolleyes: Vilket jävla skämt MF är. När man tror botten är nådd öppnas det en ny. Vilken pajas blir det nästa år? Bra förslag?

Link to comment
Dela på andra sajter

”Munther fick åka gräddfil”

Managern anlitad av SVT att ta fram bidrag till Melodifestivalen

Han lejdes av SVT för att scouta artister till Melodifestivalen.

Nu kan managern Anders Johansson tjäna stora pengar på att hans egen artist är med.

– Han kommer att dra in 20 procent på allt Ulrik Munther gör i samband med festivalen, säger en källa.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2011/article13918107.ab

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror Ranelid ska läsa några strofer och sedan ska Sara sjunga vissa partier.

Hörde idag att Jan Guillou redan varit med ett annat år, men det är inget jag minns. Gör ni? Kan han vara rädd att det ska gå bättre för Ranelid?

Äh, det var på den tiden dom gjorde musikvideos. Och då var han med i en av dom. Skulle väl framstå som nån hunk eller så...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror Ranelid ska läsa några strofer och sedan ska Sara sjunga vissa partier.

Hörde idag att Jan Guillou redan varit med ett annat år, men det är inget jag minns. Gör ni? Kan han vara rädd att det ska gå bättre för Ranelid?

Här är låten 1:41 kommer kgb agenten in 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

KGB nejdå Jan är en av dom få vakna i det här landet...vilken förbannat hemsk röst och låt 80-tal va???

Torsten Flink är ett annat stort skämt på en musikscen, däremot begåvad och jävligt vass på dramat där han hör hemma oavsett vad man tycker om hans punderi...

Torsten flink är ett geni. Var inte jan en spion för kgb ? Jag har för mig att det var värsta nyheten för något år sedan???

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmm nej inte riktigt, däremot fick han fängelse ca 1973 eller så i IB affären för att han + kollega avslöjat SÄPO's vidriga metoder och dom på SÄPO var tvungna att utse syndabockar för att rentvå sig ett av våra i särklass mest smutsiga fall utöver Baltutlämningen och Nazze-transporterna med tåg genom Sverige till Norge under det WWII...

Redigerat av Florian le Sage
Link to comment
Dela på andra sajter

hmmm nej inte riktigt, däremot fick han fängelse ca 1973 eller så i IB affären för att han + kollega avslöjat SÄPO's vidriga metoder och dom på SÄPO var tvungna att utse syndabockar för att rentvå sig ett av våra i särklass mest smutsiga fall utöver Baltutlämningen och Nazze-transporterna med tåg genom Sverige till Norge under det WWII...

Hittade denna artikel när jag sökte nyss på google och i artikeln bekräftar J G att han utfört uppdrag åt KGB.

http://www.expressen.se/nyheter/avslojar/1.1754572/jan-guillou-hemlig-agent-at-sovjet

mvh

Redigerat av Henber77
Link to comment
Dela på andra sajter

Uppdrag och uppdrag, läser man igenom så framgår ju att han gjorde det i helt egna journalistiska syften vilke jag är benägen att tro, en story i Aftonbladet är dock inte tillräckligt för mig i fall som dessa...struntsaker i sammanhanget och här bör man alltså läsa ut mer av orsaker och intressen och den faktiska historien med just IB!

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppdrag och uppdrag, läser man igenom så framgår ju att han gjorde det i helt egna journalistiska syften vilke jag är benägen att tro, en story i Aftonbladet är dock inte tillräckligt för mig i fall som dessa...struntsaker i sammanhanget och här bör man alltså läsa ut mer av orsaker och intressen och den faktiska historien med just IB!

Jovisst, men det går alltid att ändra det i efterhand om vad syftet var med hela affären, men det är ju hans huvudvärk 🙂 Det skall bli väldigt intressant att få se vem som jobbade för stasi nu när det offentligörs inom kort.

Redigerat av Henber77
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...