Jump to content
Annons

Apogee Duet 2 får skarpa drivrutiner till Lion


Björn Olsberg

Recommended Posts

Strax efter klockan 20 ikväll, släppte Apogee skarpa drivrutiner till Duet 2 under OS X Lion.

Deras kompatibilitetstabell är ännu inte uppdaterad, men drivrutinerna finns för nedladdning på

http://www.apogeedigital.com/downloads.php

Information om uppdateringen:

Who Should Update

All Duet 2 owners should update to this new firmware and software version.

New Features

• Supports Mac OS X Lion 10.7.1 and Snow Leopard 10.6.8.

Resolved Issues

• Resolves an issue whereby Duet 2 wasnʼt recognized after hotplugging or restarting the Mac.

• Resolves issues with non-volatile recall.

To update

1. Connect Duet 2, then double-click the Duet 2 Software Installer icon. Follow the on-screen

instructions given by the installer application.

2. You will be required to re-start your computer once installation is complete.

Known Issues

• When running the software installer, the application may stall during the firmware update stage. If

this occurs, simply disconnect and reconnect Duetʼs USB connection.

Apogee

Ironiskt nog är stödet för OS X 10.7.1 redan förlegat, då 10.7.2 släpptes ikväll och många kan förväntas uppgradera tack vare stödet för iCloud. Förhoppningsvis innebär detta inga problem. Återkom i tråden om du stöter på något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hmmm... Jag undrar om det är dags att uppgradera till Snow Leopard? Har ju hört mycket negativt om det och i början så stöddes ju inte apogee duet 2 och jag har därför avvaktat med att installera det. Nu börjar jag bli väldigt sugen på iCloud så känner pressen att uppgradera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...