Jump to content
Annons

Nån som laddat ner från Big Fish Audio (Mojo Horns) eller dylikt?

Recommended Posts

MajaK (oregistrerad)
Postat

Hejsan!

Vill ha tag på Mojo Horn Section, men min lata lokala musikaffär säger att "den inte går att få tag på längre", vilket jag tolkar som att de inte pallar leta upp den och beställa den.

Därför undrar jag om någon av er har laddat ner direkt från Big Audio Fish i USA nångång? När det gäller så mycket pengar är man ju lite nojig över att det ska funka... 😕 Jag har en dator som ska fixa själva programmet och så.

Erfarenheter av att ladda ner så "tunga" pluggar, någon...?

/Marcus

Annons
Postat

Hejsan!

Vill ha tag på Mojo Horn Section, men min lata lokala musikaffär säger att "den inte går att få tag på längre", vilket jag tolkar som att de inte pallar leta upp den och beställa den.

Därför undrar jag om någon av er har laddat ner direkt från Big Audio Fish i USA nångång? När det gäller så mycket pengar är man ju lite nojig över att det ska funka... 😕 Jag har en dator som ska fixa själva programmet och så.

Erfarenheter av att ladda ner så "tunga" pluggar, någon...?

/Marcus

Du kan känna dig trygg vad det gäller Big Fish Media. Seriöst företag. Deras VD är en god vän till mig så du får väl lita på min rekomemendation här då 🙂

MajaK (oregistrerad)
Postat

Ok, tack!

Jag tänker att en nackdel med att ladda ner en plugg är att den dagen man byter dator har man ju inte den fysiska produkten och kan installera den även på nästa maskin. 🙁

Eller brukar man kunna komma runt det på nåt sätt...?

rankey (oregistrerad)
Postat

Ok, tack!

Jag tänker att en nackdel med att ladda ner en plugg är att den dagen man byter dator har man ju inte den fysiska produkten och kan installera den även på nästa maskin. 🙁

Eller brukar man kunna komma runt det på nåt sätt...?

Antingen för över gamla disken till nya datorn när du byter den... eller skriv över filen på DVD skivor.

Lättast är att kopiera de nedladdade filerna till exempelvis en extern hårddisk som backup.

Program som säljs som download är oftast vanliga RAR filer som man sedan packar upp.

MajaK (oregistrerad)
Postat

Alright, då är det kanske inget att ligga sömnlös över...

Tack, Rankey!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.